Žádost o pomoc ve finanční tísni v důsledku povodní
- Žádost o pomoc ve finanční tísni v důsledku povodní
- Praktické informace
- Daňová pravidla pro pořízení firemních aut od roku 2024
- Konec velkých technických průkazů
- Potíže se splácením
- Informace pro klienty z Ukrajiny a klienty SBERBANK
- Odklad splátek
- Žádost o splátky po konečném vyrovnání
- Reklamační řád
- Slovník pojmů
- Mimosoudní řešení sporu
- Ochrana osobních údajů
- Nesplácím, co se stane
- Daňová pravidla pro pořízení firemních aut od roku 2024
Vážení klienti,
máte-li u nás úvěr a dostali jste se do těžkostí se splácením v důsledku povodní, můžete požádat o úlevu ve splácení formou odkladu 1 až 3 měsíčních splátek úvěru.
Věříme, že tato úleva ve splácení Vám umožní překlenout nejtěžší období Vaší finanční tísně a po zlepšení situace pomůže znovu obnovit standardní splácení.
Úlevu ve splácení realizujeme v závislosti na charakteru Vaši finanční tísně ve variantě:
- Odklad 1 splátky s možným prodloužením splátkového kalendáře o 1 měsíc
- Odklad 2 splátek s možným prodloužením splátkového kalendáře o 2 měsíce
- Odklad 3 splátek s možným prodloužením splátkového kalendáře o 3 měsíce
V odložené splátce vždy hradíte pojištění (pokud je součástí splátky úvěru).
Online žádost o odklad splátek v důsledku povodní
Tímto žádám společnost Leasing České spořitelny, a.s. o provedení úlevy ve splácení mých úvěrových produktů, a to z důvodu mé přechodné finanční tísně v důsledku povodní a s tím spojené nemožnosti dostát mým peněžitým závazkům vůči ní řádně a/nebo včas:
Současně vás chceme ujistit, že jsme tu pro vás v našem Klientském centru
na telefonu 956 785 111 nebo emailu info@leasingcs.cz