Měníme se na Leasing České spořitelny, značka s Autoleasing zůstává i nadále

Žádost o pomoc v tísni po tornádu

Vážení klienti,

máte-li u nás úvěr a postihlo vás tornádo, můžete si zažádat o individuální odklad splátek individuálních i firemních úvěrů až na 6 měsíců:

  • Splátky odložíme bez poplatků a úročení.
  • Klienti nebudou označení negativním zápisem v registru dlužníků.
  • O odklad mohou žádat klienti Leasingu České spořitelny i Erste Leasingu.

O odklad splátek lze žádat na infolince 956 785 250 nebo on-line formulářem níže.

 

Nejste si jisti řešením vaší situace? Často kladené dotazy najdete zde.

    Formulář pro odklad splátek – tornádo

    Potvrzuji pravdivost všech údajů uvedených v žádosti a souhlasím s oprávněním Leasing České spořitelny, a.s. ověřit jejich pravdivost.

    Současně vás chceme ujistit, že jsme tu pro vás v našem Klientském centru
    na telefonu 956 785 111 nebo emailu info@leasingcs.cz

    Často kladené dotazy

    Co mám dělat, když mám škodní událost způsobenou tornádem na Jižní Moravě? (obecný postup)
    • Pojišťovny se budou snažit tyto škody likvidovat přednostně s cílem poskytnout rychle případnou zálohu na opravu
    • Zabraňte zvětšování rozsahu škody
    • Proveďte fotodokumentaci poškozeného majetku
    • Nahlaste škodu pojišťovně, u které je předmět financování pojištěn
    • Na webových stránkách jednotlivých pojišťoven naleznete vetší detail k postupu hlášení a řešení škodních událostí
    • Vyplňte formulář o škodní události, který najdete v sekci Žádosti a formuláře
    Co mám dělat, když mám na financovaném předmětu u vaší společnosti škodnou událost?

    a) Předmět je pojištěn

      • Zabraňte zvětšování rozsahu škody
      • Proveďte fotodokumentaci poškozeného majetku
      • Nahlaste škodu pojišťovně
      • Nahlaste škodu naší společnosti prostřednictvím formuláře o škodní události, který najdete v sekci Žádosti a formuláře

    b) Předmět není pojištěn

      • V případě, že Váš předmět není pojištěn vám nabízíme možnost bezúročnou dohody na splátkách individuálně prostřednictvím klientské linky 956 785 250
    Vlivem pojistné mimořádné události jsem se dostal/a do platebních nesnází. Můžete mi v tom nějak pomoci?
    • Nabízíme Vám odklad splátek až na 6 měsíců, který je bez poplatků a bezúročný
    • O odklad můžete požádat prostřednictvím klientské linky 956 785 250 nebo prostřednictvím on-line formuláře výše
    Co mám dělat, když na vozidle, které mám financováno u vaší společnosti nemám sjednáno havarijní pojištění a vozidlo bylo totálně zničeno?

    Nabízíme vám individuálně možnost sjednat bezúročnou dohodu na splátkách na naší klientské lince 956 785 250.

    Co mám dělat v případě, že pojistné plnění od pojišťovny nepokryje závazky vůči vaší společnosti?

    Nabízíme vám individuálně možnost sjednat bezúročnou dohodu na splátkách s možností odkladu doby splácení až o 6 měsíců na naší klientské lince 956 785 250.